30 års jubilæumsmatch sponseret af Sparekassen Vendsyssel

Sindal Golfklub holdt søndag den 6. juni 30 års jubilæums match, hvortil Sparekassen Vendsyssel havde været så venlige at sponsorere alle gevinsterne. Det var i øvrigt den første match i lang tid, hvor corona restriktionerne var lempet så meget, at vi også kunne spise sammen. Langt de fleste sad ude i det dejlige vejr, og der blev selvfølgelig tjekket coronapas indendøre.

93 tilmeldte forventningsfulde golfere slog ud kl. 9.00 og kl. 14:30 var matchledelsen, som bestod af Søren Bjerg og Henrik Buchhave klar til præmieoverrækkelsen.

Der var præmie for nærmest flaget på de 4 par 3 huller, og disse gik til følgende spillere.

Gitte Pedersen på hul 2, Kenneth Jensen på hul 8, Tina Jensen på hul 11 og Henrik Holm Andersen på hul 16.

A rækken blev vundet af Otto Sort med 37 point, 2 pladsen gik til Casper Svendsen med 37 point, 3 pladsen til Daniel Jensen med 37 point og 4 pladsen til Carina Lykke Eriksson også med 37 point. Når der er ens point, gælder laveste handicap for præmiefordelingen.

B rækken blev vundet af Dennis Rasmussen med 39 point, 2 pladsen gik til Allan Lund Nielsen med 38 point. Alex Severinsen fik 3. pladsen med 38 point og 4. pladsen gik til Kristian Kveiborg også med 38 point.

C rækken blev vundet af Lene Gudiksen med hele 42 point, 2. pladsen gik til Preben Mortensen med 38 point og 3. pladsen blev vundet af Jeanne Petersen 36 og 4. pladsen gik til Per Falk med 34 point.

I D rækken gik 1. pladsen Christina Pedersen med 41 point og 2. pladsen gik til Ole Lund Nielsen med 39 point. 3. pladsen blev vundet af Inger Mose med 36 point og 4. pladsen gik til Mogens Barkholt med 35 point.

1., 2. og 3. præmierne var gavekort til den lokale golfshop, og 4. præmierne var en æske golfbolde.

Matchledelsen takkede Sparekassen Vendsyssel for de fine præmier og dagen blev afsluttet med det traditionelle hurra råb for Sindal Golfklub.