Du kontakter klubben på tlf. 98934422 eller mail [email protected] og tegner et prøvemedlemsskab (for ikke tidligere golfspillere).

Prisen er kr. 495, og gælder for 2 måneder. Løbende start - så du kan starte når det passer i din kalender.

Prøvemedlemskabet dækker ..

• Fællestræninger ved proen hver søndag og onsdag
  • 2 lektioner med regelundervisning
  • Regelbog
  • Startpakke
  • Ugentlige begyndermatcher på henholdsvis par-3-banen og stor bane - En fadder følger hvert hold
  • Fri adgang til driving range
  • Frit spil på klubbens par-3 bane
  • Fri adgang til klubbens faciliteter
  • Mulighed for lån af golfudstyr
  • Golfkørekort

Ved tegningen af prøvemedlemsskab udleveres et bagmærke, som skal bæres synligt ved spil på banen.

Tillykke

Når du har erhvervet golfkørekort er du klar til at spille med på Begyndermatcherne / Torsdagsmatch  på stor bane.

Ved tegning af medlemsskab for resten af året opnår du følgende:

Du er nu indehaver af et DGU kort og dermed tilmeldt DANSK GOLF UNION. Det giver dig følgende fordele:

• Du modtager Dansk Golf Unions medlemsblad.
  • Du betaler kontingent i Sindal Golf Klub og spiller gratis i Hirtshals Golfklub, dvs. 2 klubber for ét kontingent.
  • Klubben er tilsluttet det Nordjyske Golfsamarbejde SGN, hvilket betyder, at du spiller til halv greenfee på alle SGN-baner (28 baner).
  • Du får mulighed for at deltage i alle klubbens turneringer og andre arrangementer. I starten nok især Torsdagsmatch hver torsdag kl. 17.00, hvor begyndere spiller sammen med en fadder.

Vi håber, at du nu eller senere har lyst til at deltage i en eller flere af de klubber i klubben i vi har i Sindal Golf Klub.

Træningstider:

• Golf træning ved Protræner - se træningstider her
  • Regelundervisning - se program
  • Spil træning på Par 3 banen Torsdage fra kl. 17.00 – Træning - Sindal Golf Klub
  • Spil træning på stor bane Torsdage fra kl. 16.45 – 19.30

Regelundervisning:

Efter behov

Dato: Ikke fastlagt endnu

Regelundervisere:

Otto Sort (OS) Tlf. 6038 8115
Søren Kirk (SK) Tlf. 6133 8604
Kent Budolfsen (KB) Tlf. 2330 9942
Jesper Billund (JB) Tlf. 2888 9870
Niels Peter Konnerup (NPK) Tlf. 2446 4409
Sekretariatet Tlf. 9893 4422

Regellektionerne skal følges den fortløbende onsdag, kan du ikke en af gangene, må du tage den på næste hold - eller iflg. aftale.

Evt. ændringer kan forekomme, men aftales forud.

Nyttig viden