Greenfee

Hverdage kr. 400
Weekend/helligdage kr. 450
Junior (under 18 år) halv pris.

Vi modtager: Golfhäftet og GOlfhäftet Plus

Golfhæftet til 1/2 pris kan ikke kombineres med andre rabatter.

Par 3 bane - 9 huller kr. 100

Golfbil

Klubben har i alt 5 golfbiler til udlejning - Bestilling  via Golfbox/tidsbestillingen eller forud via sekretariatet Pris kr. 250

Tidsbestilling

Tidsbestilling foregår via www.golfbox.dk eller kontakt sekretariatet.

Greenfeeaftaler

Se klubbens indgåede aftaler her - GREENFEE AFTALER

Hirtshals

Gensidig frit spil for klubbens fuldtidsmedlemmer fra standerhejsning til 31.10 - SE AFTALEN

Rabataftalerne gælder kun for fuldtidsmedlemmer – Flexmedlemmer og Longdistance medlemmer kan ikke benytte ordningerne.

Sindal Golf Klub medlemmer

Fuldtidsmedlemmer af Sindal Golf Kub kan medtage én gæst pr. dag til ½ greenfee betaling-gælder ikke flexmedlemmer.

Restaurant

...har vi ikke, men efter runden er du velkommen til at nyde din medbragte mad (køleskab stilles til rådighed) i klubhuset eller på terrassen.

Der findes snackautomat og toast samt små pizza - kan købes i "gør det selv" køkkenet

Drikkevarer kan købes til meget rimelige priser - selvbetjente automater - betaling mobilepay eller kort

• Dåseøl og sodavand kr. 20,00
  • Snacks fra kr. 12,00
  • Kaffe, chokolade samt specialiteter kr. 6,00
  • Fadøl kr. 25,00
    Der kan betales med Mobilepay, Dankort på touchstander eller med kontanter

Ved større grupper kan der bestilles mad. Der skal forudbestilles 2 dage før ved at ringe til klubbens sekretariat tlf. 98934422.