Sindal Golf Klub har en målsætning om:

• Sindal Golf Klub skal være en klub, hvor det sociale samvær indtager en fremtrædende plads.
  • Klubben skal arbejde for at banen er kendt for at være spændende, udfordrende og ikke mindst velplejet. Dette gælder også par tre banen. Da banen er beliggende i et naturskønt område, skal der til enhver tid tages størst mulig hensyn til de miljømæssige forhold.
  • Sindal Golf Klub skal tilstræbe rimelige kontingentsatser, drive klubben økonomisk forsvarligt og under hensyntagen hertil vise vilje til forandring.
  • Bestyrelsen skal tilstræbe åbenhed omkring bestyrelses-og udvalgsarbejde.
  • Klubben skal yde en god service og stille gode faciliteter til rådighed for såvel medlemmer som gæster.
  • Sindal Golf Klub skal tiltrække medlemmer i alle aldre.
  • Klubben skal tilstræbe, at der er mulighed for at deltage i Danmarksturneringen, Regionsgolf og Juniorturneringer - for alle handicapkategorier.
  • Der skal afholdes et passende antal turneringer med rækker for alle handicapkategorier.
  • Klubben skal sørge for, at der er gode arbejdsforhold for de ansatte, så et godt arbejdsmiljø opnås.
  • For at ovenstående målsætning kan nås, skal Sindal Golf Klub anvende en synlig markedsføring og have et godt samarbejde med såvel nuværende som kommende sponsorer.