Kaninmatch – par 3 banen

Hver torsdag kl. 17:00 – 18:45 i perioden medio april til ult. september spiller vi så mange huller på par 3 banen som vi kan nå.

Vi mødes senest kl. 16.50 ved klubhuset

Turneringen er et tilbud til alle nye prøvemedlemmer, som gerne vil lære at spille golf.

Der er en FADDER – der bærer en rød kasket - med på hvert hold, så der er mulighed for at få hjælp og stille spørgsmål.

Hver deltager får udleveret et scorekort, hvorpå deltagerens slag noteres efter hvert hul.

Efter runden mødes vi i klubhuset og fadderne er behjælpelig med notering af point og kontrol af scorekort.

Når der er opnået et tilfredsstillende resultat på par tre banen, fortsætter man i Torsdagsmatch på stor bane.

Tilmelding

Tilmelding foregår ved at man skriver sig på listen, der findes på opslagstavlen i mellemgangen i klubhuset..

I tilfælde af afbud bedes SMS eller mail sendt til:

Else Buchhave

Tlf.: 30316606

Udvalg

Else Buchhave

Tlf.: 30316606

Kurt Sander

Tlf. 60288278

Torsdagsmatch - stor bane

Hver torsdag kl. 17:00 i perioden medio april til ult. september spiller vi en 9-hullers match med gunstart.

Vi mødes senest kl. 16.45 på driving range – Husk at udskrive scorekort

Matchen er en del af begynderundervisningen, og er især et tilbud til nye spillere, som lige er startet på stor bane og gerne vil forsøge at spille til hcp. 54, eller opnå mere rutine.

Matchen er ligeledes et tilbud til klubbens øvrige medlemmer, idet vi med denne startform også gerne vil støtte og fremme det sociale liv i klubben.

Der er en FADDER med på hvert hold, så der er mulighed for at få hjælp og stille spørgsmål.

Der spilles i ca. 2½ time, hvorefter vi mødes i Klubhuset og siger tak for i aften

Sidste torsdag i hver måned er der præmiematch, hvor der serveres pølser og brød..
Deltagergebyr 50,- kr betales til Kaj Larsen på mobilpay Box 5765DW eller kontant på dagen.

Tilmelding

Tilmelding foregår på Golfbox under turneringer senest TIRSDAG kl. 12:00.
For de som ikke kan benytte dette kan der sendes en mail eller sms til udvalget:

Ane Marie Fritzen Ovesen - [email protected] – tlf. 2689 7745.

Kurt Sander - [email protected] - tlf. 6028 8278

Startliste

Torsdag morgen kan startliste ses på Golfbox.

Udvalg

Torsdagsmatch