Herredagen er en klub-i-klubben, vi spiller golf hver onsdag i april til september - undtagen juli måned

Herredagen spiller i april, maj, juni, august og september og afslutningsmatch.

Tilmelding foregår via Golfbox under turneringer.

Hvad tilbyder Herredagen

• Et væld af gode oplevelser og godt kammeratskab blandt andre golf glade herrer.
  • Afsluttet match hver onsdag i alle rækker (handicap 0 – 54).
  • Matchformer Slagspil og Stableford
  • Årspoint match
  • Præmier på alle onsdagsmatcher og mange flotte præmier på gennemgående turneringer.

Praktisk information

Sæsonstart

Sæsonstart 2024 er onsdag den 10. april

Tilmelding til Herredag

Alle mandlige medlemmer, der er fyldt 18 år, kan deltage.

Man er automatisk tilmeldt herredagssæsonen når man tilmelder sig via golfbox.

Tilmelding til onsdagsmatch

Tilmelding foretages i Golfbox under turneringer.

Der er mulighed for at skrive i beskeder den (ønsket starttid ) hvis der er behov for det så længe det er inden for de starter vi har.

Vi har 2 starter hver onsdag: tidligt start fra kl 13.30 sen start ca. 16.30 og ned efter - alt efter hvornår solen går ned ..

Sidste onsdag i måneden til spisningen er der gunstart kl 15.00 18 huller og kl 17.00  9 Huller.

Kontingent

Kr. 350,-, som skal betales 1. eller 2. spilledag eller indsættes på Herreudvalgets konto 7405-0004010215.

Rækkeinddeling

Der spilles i en A, B og C række, opdelt i lige store rækker, som beregnes hver uge.

Slagspil

Den første onsdag i hver måned spiller A-rækken slagspil - dog ikke i  april.

Scorekort

skal afleveres umiddelbart efter dagens match i kassen ved kontoret (den sorte kasse) - der bliver også brugt elektronisk scorekort - så en mand i hver bold udfylder og godkender.

Præmier

Udleveres i forbindelse med spisning den sidste onsdag i måneden. Der er præmier til 1 og 2 plads i hver række ved alle månedens turneringer.

Fællesspisning

Sidste onsdag i måneden er der igen i år truffet aftale om levering af gode herreretter. Pris ca. 100 kr.

Traditioner

Ved fællesspisning vil der blive severet god mad med det, der nu engang hører til.

Menyen kan ses ved tilmelding ...

Fællessangen er også med til at holde traditionerne i hævd. Man kan komme i tvivl om, hvad der er vigtigst - golfen - spisningen eller fællesskabet!

Gæstespillere

er altid velkomne dog kan man ikke vinde præmier som gæstespiller.

Herredag startliste og tilmelding

Startliste kan ses på Golfbox under turneringer.
Tilmelding foregår ligeledes på Golfbox
Scorekort skal afleveres i sort kasse.

Årets resultat

Udvalg