Damedag er en klub-i-klubben, hvor klubbens damer spiller golf

Damedag er en klub i klubben, hvor klubbens damer spiller golf hver tirsdag fra april til oktober – undtagen i juli måned, hvor vi holder sommerferie.

Kom og vær med, vi starter tirsdag d. 9. april, kl. 16.30, hvor vi spiller 9 huller og spiser sammen bagefter.

Du kan tilmelde dig ved at indbetale kr. 350,- til konto nr. 7405 4017160, husk at oplyse navn og medlems nr. I kan også betale ved første spilledag - i år er det muligt både at betale med  MobilePay og kontanter.

Du tilmelder dig selv til den enkelte match på Golf Box, under damedagsturneringer.

Hvad tilbyder Damedagen:

• Masser af gode oplevelser, med godt kammeratskab blandt golfglade damer.
  • Match hver tirsdag i en A, B og C række, opdelt i tre lige store grupper på den enkelte spilledag.
  • Vi spiller 18 huller, men det er muligt kun at spille 9 huller, hvis man ønsker det.
  • I år har vi besluttet, at både 18 og 9 hullers runder reguleres.
  • Der udleveres scorekort til alle, resultatet indberettes elektronisk af den enkelte eller af én fra holdet.
  • Vi starter ud med 1. starttid kl. 14.00 og sidste tid kl. 16.20.
  • Alle klubbens damer med et gyldigt DGU-kort kan deltage, og der er ingen handicap begrænsning.
  • Vi spiller stableford og en gang om måneden slagspil med loft.
  • Vi har fællesspisning den første tirsdag i hver måned, hvor vi kun spiller 9 huller med forskellige sjove spilleformer. Pris for spisning bliver kr. 125,-.
  • Præmier hver spilledag og som uddeles i forbindelse med fællesspisningen.
  • Fælles tur til Hirtshals Golfklub – uden betaling af greenfee.

Praktisk information

Spilledage

Hver tirsdag (se turneringskalender) med første start kl. 14.00. Er der særlige ønsker om starttid, f.eks. på grund af arbejde, bemærkes dette ved tilmelding.
Vi spiller 9 / 18 huller - dog første tirsdag i hver måned gunstart kl. 16.30, hvor vi spiller 9 huller efterfulgt af spisning

Sæsonstart tirsdag den 9. april og afslutning den 5. oktober
Dog kan man starte på damedag gennem hele sæsonen.

Tilmelding til damedag

Tilmelding til damedag kan ske ved at indbetale kontingent på konto 7405 4017160 med oplysning om medlemsnummer eller ved fremmøde 1. spilledag.

Indbetal, så vidt muligt, kontingent til damedag forud for sæsonstart.

Gæstespillere er altid velkomne (max 2 gange årligt). Kontakt en fra damedagsudvalget og betal kr. 25,- der gælder for deltagelse i dagens match, dog kan man ikke vinde præmier som gæstespiller. Derudover betales evt. greenfee.

350,- for sæsonen.

Tilmelding til spilledag

Tilmelding til damedag sker på golfbox under turneringer. Noterer evt. ønsker til starttid og om du evt. kun spiller 9 huller. Sidste tilmelding lørdag kl 12.00. Udvalget laver herefter holdopstillingen, der kan ses på golfbox søndag.

Når holdopstillingen er lavet, er det kun sekretariatet, der må rette i den. Afbud gives på sekretariatets tlf. 98 93 44 22

Spisning

Vi spiser sammen den første tirsdag i måneden, hvor vi spiller 9 huller med gunstart kl. 16.30.
Pris for spisning 125,00 kr.

Scorekort

Skal afleveres umiddelbart efter hver match i Damedags-postkassen.

Damedag sæson 2024

Tilmelding på Golfbox under turneringer inden lørdag kl. 12.00 - eller ring til
Kirsten, tlf. 20 68 26 28 eller
Lisbet tlf. 40 40 57 28