7.648 kr. i støtte fra OK

Sindal Golf Klub har netop oplevet en glædelig nyhed, der spreder begejstring i klubben og blandt dens medlemmer. Takket være en generøs støtte på 7.648 kr. fra OK, er der endnu mere at juble over på de smukt anlagte fairways og greens.

Denne gavmilde donation fra OK er et skulderklap til Sindal Golf Klub og dens dedikerede medlemmer, der har støttet op om klubben ved at tanke på OK-tankstationer og vælge at kanalisere støtte til deres elskede golfklub. Det er et smukt eksempel på, hvordan fællesskabet og engagementet i lokalsamfundet kan give positive resultater.

Det mest spændende ved denne nyhed er, at støtten til Sindal Golf Klub nu er dobbelt så værdifuld, når medlemmerne tanker med OK-appen. Dette åbner op for endnu større muligheder for at fortsætte udviklingen af klubben, forbedre faciliteterne og give medlemmerne en endnu bedre golfoplevelse.

Sindal Golf Klub vil gerne udtrykke deres dybfølte taknemmelighed over for OK og alle, der har støttet dem. Denne støtte giver klubben mulighed for at drømme større og sikre, at golfspillet forbliver en skinnende perle i lokalsamfundet. Så, lad os sammen hejse flaget og fortsætte med at dyrke golfglæde i Sindal.