Vigtig baneinformation

Banen er åben på alle 18 huller fra lørdag den 13.04.19. Desværre har foråret ikke vist sig fra den milde side, og alle forhåbninger om en grøn bane med god vækst i græsset er udeblevet. Derfor er der stadig mange tørkepletter hvor græsset endnu ikke har spiret, og i områder hvor det er kommet op, har det endnu ikke udviklet et rodnet. Alt dette medfører at vi alle skal vise stort hensyn til banen når vi færdes på den. Når vi bevæger os rundt, så gå/kør på arealer hvor der mest muligt græs, søg direkte ud på stierne når du nærmere dig greenen. På hullerne 3 og 4 skal al færdsel ske i højre sides rough, helt ude ved træerne. Lad din buggy, el-vogn eller trolley stå derude og gå ind på banen og spil din bold. Det samme gælder for hullerne 7 og 9. Her skal du bare holde dig helt ude i venstre side. Vi håber nu på vand/sol/varme så græsset kan komme godt i gang, og vi kan få disse begrænsninger ophævet. I øvrigt henvises til klubbens midlertidige lokalregler. God fornøjelse og god sæson.

Greenkeepere og baneudvalg