PINK CUP i Sindal Golf Klub

Lørdag den 11. juni var der igen match i Sindal Golf Klub med stor tilslutning. Denne match var arrangeret i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, og overskuddet fra matchen går til kampen mod brystkræft under sloganet ”Støt brysterne”. Der var over 60 deltagere i matchen og den blev gennemført i fint vejr, bortset fra et par dråber regn mod slutningen. Banen var som altid ”i fin form” og der blev opnået flotte resultater.

Da der var stor opbakning blandt sponsorer, var der præmier til de 8 bedste i hver række. Præmierne var skænket af dels sponsorer, som Kræftens Bekæmpelse har aftale med, og dels lokale sponsorer, som har støttet matchen. De lokale sponsorer var Rema 1000, Victoria, Jane Sko, Tina Risager, Sindal Apotek, Bageriet Ingeborg, Matas, Rath Blomster, Sida-Frisør v/Dorthe Lindgren, Din Krop.no v/Pernille Nielsen samt Brunø.

Konkurrencen om at komme nærmest hullet i 1. slag blev vundet af:

Hul 2: Balder Nielsen med 6,19 m.

Hul 8: Otto Sort med 4,20 m.

Hul 11: Jette B. Christensen med 0,52 m.

Hul 16: Allan Olesen med 8,10 m.

Konkurrencen i de 4 rækker, som matchen blev afviklet i, fik følgende spillere på de 3 første pladser:

Men som tidligere nævnt, var der præmier til de 8 bedste i hver række!!

A-rækken:

Nr. 1 blev Kasper V. Hansen med 43 point

Nr. 2 blev Brian Brasholt med 38 point

Nr. 3 blev Allan Olesen med 37 point

B-rækken:

Nr. 1 blev Jesper Vinde med 40 point

Nr. 2 blev Torben Hansen med 36 point

Nr. 3 blev Søren Ditlefsen også med 36 point

C-rækken:

Nr. 1 blev Gitte Pedersen med 38 point

Nr. 2 blev Viggo Kristensen med 36 point

Nr. 3 blev Finn Petry Pedersen med 35 point

D-rækken:

Nr. 1 blev Jette Baand Christensen med 43 point

Nr. 2 blev Bente Nielsen med 42 point

Nr. 3 blev Susanne Andersen med 40 point

Efter præmieoverrækkelsen var der auktion over et billede, som er malet af ”Noller” Olesen, kendt fra Brdr, Olesen. Auktionen indbragte yderligere 650 kr. til dagens formål – nemlig kampen mod brystkræft.

Og helt traditionelt blev dagen afsluttet med et trefoldigt hurra og et S G K for Sindal Golf Klub og dagens sponsorer.