Turnering sponseret af Golfshoppen

Golfturnering

Lørdag den 7. september afholdt Sindal Golf Klub en turnering sponseret af Golfshoppen i klubben.

Ikke færre end 100 deltagere havde meldt sig, så det var nødvendigt med dobbeltstart på 7 huller. Om det var udsigten til fint vejr eller det var shoppens popularitet skal være usagt. Uanset hvad, blev det en fantastisk turnering med utrolig fine præmier. Normalt er der 3 præmier i hver række, men her var der doblet op, og sammen med præmie til nærmest flaget på alle par-3 huller var der også præmie til længste drive for såvel damer som herrer.

Det flotte vejr var uden tvivl medvirkende til de flotte scores, og vinderne blev:

Nærmest flaget: Pernille Berg, Kasper V. Hansen, Kasper Jensen og David Ørebro

Længste drive Damer: Freja Poulsen

Længste drive herrer blev delt mellem Helge Rømer og Orla Ørebro

I de enkelte rækker blev præmiemodtagerne følgende spillere med A-rækken nævnt først:

1. Martin Korsbro, 39 p, Lene Gudiksen 43 p, Johnny Jensen 44p, Michael Dalsgaard 44 p
  2. Leif Magersholt 39 p, Jesper Kammer 40 p, Gitte Iversen 42 p, Sus Rokkjær 42 p
  3. Kasper V. Hansen 38 p, Mogens Ellegård 36 p, Peter Bech 42 p, Jesper S. Larsen 38 p
  4. Morten Larsen 37 p, Henrik Berg 35 p, Jonna Barkholt 41 p, Heidi Svaneborg 38 p
  5. Jan Jakobsen 37 p, Kurt Sander 35 p, Poul Brøndum 41 p, Dorthe Thomsen 38 p
  6. Keld A. Christensen 36 p, Tommy Jensen 34 p, Ellen Pedersen 40 p, Lotte Rømer 38 p

Trods de mange spillere var alle inde efter 4½ time, og frokosten kunne nydes på terrassen, og efter præmieoverrækkelsen sluttede dagen med et trefoldigt leve for golfshoppen og Sindal Golf Klub og det sædvanlige SGK.