Åbningsmatch 14. april 2018

På grund af den sene (manglende) forår, var åbningen af Sindal Golf Klubs bane blevet udsat til lørdag den 14. april, hvor den traditionelle åbningsmatch blev spillet.

Dagen startede lidt blæsende og koldt, men heldigvis med tørvejr. I løbet af formiddagen blev vejret heldigvis mildere, og ved matchens afslutning lige over middag var vejret så godt, at dagens menu bestående af lune frikadeller og kartoffelsalat blev nydt udendørs.

Greenkeeperne havde sat banen fint op til dagens match, og alt det frivillige arbejde der er lavet på/omkring banen i løbet af vinteren kom virkelig til sin ret og blev rost af de deltagende spillere.

Alle der deltog og gennemførte matchen er i princippet vindere, men nogen gennemførte bedre and andre og fik derfor en præmie. Dagens præmiesponsor var Tefal / OBH og deres sponserede præmier blev uddelt således af dagens matchledere Annemarie og Erling Johansen:

Kenn Magersholt og Elis Kjærsgaard fik præmie for bedst udfyldt scorekort.

For at sikre hurtig (og rigtig) registrering af dagens resultater, var der som noget nyt udlovet præmie til det tydeligste udfyldte scorekort uden rettelser. Denne præmie gik til Kenn Magersholt og Elis Kjærsgaard. Kenn som spiller og Elis som markør.

Præmierne for at komme nærmest hullet gik til Joan Eltved på hul 2, Bent Thomsen på hul 8, Kaj Ø. Jeppesen på hul 11 og Casper Svendsen på hul 16.

Matchen, hvor der var 89 deltagere, blev afviklet i 4 rækker. Der var følgende vindere som henholdsvis nr. 1,2 og 3 i de enkelte rækker:

A-rækken: Thomas Rædkjær Pedersen med 35 point, Casper Svendsen også 35 point og Allan Kenneth Olesen 34 point.

B-rækken: Finn Eltved 39 point, Bent Thomsen 36 point og Kim Lindberg Larsen 32 point.

C-rækken: Jørgen Barkholt 37 point, Hans Henning Jakobsen 35 point og Preben Haugaard Mortensen 34 point.

D-rækken: Gitte Knudsen 40 point, Helge Rømer 36 point og Tommy Jensen også 36 point.

Efter præmieoverrækkelserne blev dagens match afsluttet med det obligatoriske trefoldige HURRA efterfulgt af et rungende SGK!