Åbningsturnering i Sindal Golf Klub

Skærtorsdag lykkedes det endelig at få vores åbningsturnering, sponseret af Nordjyske Bank, afviklet  den blev udsat i 14 dage grundet det kolde vejr.

Der var 88 spillere som havde tilmeldt sig turneringen og selvom vejret ikke just viste sig fra sin bedste side var humøret blandt spillerne højt.

Dagen startede i øsende regnvejr som heldigvis stilnede af som matchen skred frem og da klokken var 14.00 kom de første spillere ind efter runden.

Efter årstiden og det megen kulde så stod banen flot og vi glæder os til at sæsonen nu er kommet i gang.

Der var pæne scores i alle rækker og efter matchen var der frikadeller, kold kartoffelsalat og grøn salat til de mange spillere samt en kop varm kaffe.

Da spisning var overstået var der præmieoverrækkelse. Vinder blev

A-rækken:
John Christensen                37 point

René Pedersen                   36 point

Markus Schou Hylle           35 point

B-rækken:
Casper Helmuth Nielsen    32 point (laveste handicap)

Svend Mortensen               32 point

Jesper Vinde                       31 point

C-rækken:
Bent Thomsen                    38 point (Laveste handicap)

Henrik Pedersen                 38 point

Jeanne Petersen                 37 point

D-rækken:
Balder Nielsen                    42 point

Poul Brøndum                    36 point

Pernille Berg                       35 point

Nærmest flaget blev vundet af:
Hul 2:            Grethe Rømer

Hul 8:            Carina Lykke Eriksson

Hul 16:          Kim Lindberg Larsen

Efter end præmieoverrækkelse sluttede vi som altid af med et 3-foldigt leve for Sindal Golf Klub efterfulgt af det verdensberømte SGK.

Stor tak de mange deltage – tak til Nordjyske Bank for at sponsere åbningsturneringen.

Vi ses til Superland Turneringen den 21. maj.