Åbningsturnering i Sindal Golf Klub

På grund af Covid19 blev årets åbningsturnering først afholdt  søndag den 17. maj i Sindal Golfklub.

Der var 104 tilmeldte til turneringen og i stedet for vores sædvanlige gunstart var der løbende start pga. Covid19 – og holdene blev sendt ud i rækkerne A+B+C+D.

Der var tørvejr på hele runden men en kraftig vind satte præget på dagen – men selvom vinden rasede over Sindal Golf Klub var der meget meget flotte scores.

A-rækken blev vundet af Kasper V. Hansen med 42 point efterfulgt af Morten Barkholt med 36 point og Mogens Ellegård Pedersen med 36 point – Morten med lavest handicap.

I B-rækken var der også fine scores. B-rækken blev vundet af Martin Mango Søndergård med 37 point efterfulgt af Carina Lykke Ericsson med 36 point og Ole Riskær Pedersen med 33 point.

I C-rækken var scores også fine. C-rækken blev vundet af Preben Larsen med 38 point Ulla Kirk fik 2. pladsen med 36 point og 3. pladsen gik til Henrik Holm Andersen med 35 point.

I D-rækken var der også virkelig flotte scores – så selvom vinden rasede så så det ikke ud til påvirke spillerne – Linea Kolbe Thomsen tog 1. pladsen med hele 54 point og 2. pladsen gik til Doris Nielsen med 40 point – Henrik Berg tog 3. pladsen med 38 point på grund af et bedre handicap end Grethe Rømer.

På en dag hvor vinden blæste meget friskt over Sindal golf Klub så var scores rigtig fine og selvom vi havde løbende start kom alle igennem uden at blive våde – dog har de nok været lidt øre i hovedet efter den megen vind.

Tillykke til alle vinderne og præmieoverrækkelsen finder sted  når vi igen må samles mere end 10 personer.

Nærmest hullet

A + B rækken