Afslutningsturnering i Sindal Golf Klub

Det kan konstateres, at det nu er blevet efterår, og årets sidste klubturnering blev afholdt lørdag den 6. november. Selv om aktiviteterne nu bliver droslet ned i klubben, kan der stadig spilles golf, og endda på sommergreens, når vejret tillader det. Greenkeeperne har dog stadig travlt med forbedringer på banen nu, hvor der ikke skal klippes græs så ofte som før.

Årets sidste turnering, der var sponseret af Carlsberg havde deltagelse af 68 deltagere på trods af, at vejrudsigterne ikke var gode. Forholdene blev dog ikke så dårlige som spået, og det var kun på de sidste par huller, hvor regnen generede. For at skåne banen, spilles der nu med oplæg, så spillerne må rense bolden på kortklippede arealer. Det var sikkert medvirkende til, at der blev spillet med gode resultater.

Der var præmie for at komme tættest på flaget på alle fire par-3 huller, og vinderne blev:

Daniel Jensen, Jonna Barkholt, Grethe Rømer og Kim Rehnberg.

Der var præmier til de 5 bedste scores i alle fire rækker, og disse blev vundet af:

5. plads: Torsten G. Christensen, Svend Mortensen, Grethe Rømer og Doris Nielsen

4. plads: Ole Riskær Pedersen, Lisbet Kveiborg, Lone Søndergaard og Rita Pedersen

3. plads: Anders Jensen, Thora Jensen, Hans Børge Pedersen og Bente Nielsen

2. plads: Søren Ditlefsen, Kristian Kveiborg, Henrik Pedersen og Torben Rømer

1. plads: Jan Jakobsen, Viggo Kristensen, Kurt Pedersen og Lars Buchhave.

Efter turneringen kunne deltagerne ved 16.30 tiden sætte sig til et veldækket bord i et flot pynter klublokale, hvor menuen stod på andesteg og ris a´la mande.

På grund af den stigende Corona smitte blev der ikke sunget fællessange, og den obligatoriske leve for golfklubben og turneringens sponsor var også mere afdæmpet end sædvanligt.