Afslutningsturnering

Den 3. november blev den sidste turnering afholdt i Sindal Golf Klub. Vores årlige afslutningsturnering begyndte kl. 11 hvor de 56 deltagere var mødt til orientering samt en lille en at varme sig på. Solen skinnede fra en skyfri himmel og der var helt stille vejr – perfekt til en runde golf på vores smukke bane, som desværre har lidt under tørken i sommer.

De 56 deltagere spillede i tre rækker – sponseret af Hytek og Sindal Golfshop – der var pæne scores blandt deltagerne og der var nærmest flaget for alle på vores 4 par-3 huller.

Der blev spillet i et fint tempo og kl. ca. 16 var alle scores indtastet og der var tid til hygge med andesteg med tilbehør samt Ris ala mande til dessert – der var en god stemning i klubhuset hele aftenen og der var præmier til de 4 bedste i hver række.

Vinderne blev:

A-rækken:
1 Kristian Kveiborg 36 point
2 Lisbet Kveiborg 34 point (laveste handicap)
3 Johnny Nygaard 34 point
4 Anders Molin Nielsen 32 point

B-rækken
1 Ole David Jensen 38 point
2 Lars Sørensen 34 point
3 Hans Chr. Nielsen 32 point
4 Per Falk 31 point

C-rækken
1 Jørgen Barkholt 36 point
2 Jonna Barkholt 34 point
3 Helle Andersen 32 point
4 Tom Samson 31 point

Nærmest hullet blev:
Ole David Jensen
Lisbet Kveiborg
Niels Ole Jensen
Kurt Pedersen

Der afsluttedes som altid med et tre-foldigt leve for Sindal Golfklub, matchens sponsorer og det verdenskendte SGK.

Tak til alle deltagere og sponsorer – vi ses i 2019 og til undervisning i de nye regler i løbet af vinteren.