Alt flaskede sig i weekenden

I weekenden var der sidste runde i Danmarksturnering og alle resultater skulle flaske sig for, at vi efter weekendens kampe, stadig havde et 4. divisionshold og at vores 2. hold kunne gå til oprykningsspillet.

Om lørdagen var vores 1. hold på besøg i Blokhus – det blev til et nederlag på 8-4 – men det kunne også nemt have blevet til en sejr. Vores 2. hold var en tur i Øland og her hev de en sejr på 12-0 hjem og 3. holdet – ja de fik tæsk i Hjørring 12 – 0.

Heldigvis viste det sig at Brønderslev og Hals delte deres match – så pludselig kunne Sindal med en sejr på hjemmebane over Brønderslev blive i 4. division – og 2. holdet havde allerede sikret sig sejren i deres pulje så deres kamp søndag var uden betydning – og de kunne gå til oprykningsspillet.

Søndag mødte vores 1. hold som sagt Brønderslev og hvilken kamp det blev – der var nerver på men heldigvis lykkedes det vores spillere at holde hovedet koldt på runden så det lykkedes os at hive en 7-5 sejr hjem og dermed bevare status som 4. divisionshold – stort tillykke til 1. holdet.

2. holdet mødte Blokhus og de vandt sikkert 11-1 og dermed er de suveræne vindere af deres pulje og kan nu se frem til at spille om oprykning den 11. september i Sebber Kloster – stort tillykke til 2. holdet.

3. holdet var på en umulig opgave mod Hirtshals og det blev til endnu et 12 – 0 nederlag – men som en lille krølle på halen så lykkedes det for Hirtshals’ Nikolaj Husum Andersen at lave hole-in-one på hul 8 – stort tillykke til Nikolaj med den flotte præstation – hans første hole-in-one.