Baneinfo:

Så er Sindal Golf Klubs bane klar til den kommende golfsæson. Greens, teesteder og fairway er klippede, og bunkers er revet.

Den sidste finish ordens på søndag, hvor 58 frivillige har givet tilsagn om at hjælpe med at rive ”løse” naturgenstande på banen, samt klargøre terrasse, havemøbler, toiletter mm, og ikke mindst vores nye klubfaciliteter som indeholder bade- og omklædningsrum, toiletter samt en helt ny golfshop.

Shoppen åbner dog først skærtorsdag. Banen har aldrig stået så flot og grøn på dette tidspunkt af sæsonen, og vi glæder os til at vise det hele frem.

Banens åbningstid vil fremgå af golfbox, og i tilfælde af frost vil banen blive lukket. Der spilles med oplæg på fairway og handicapregulering er tilladt. Buggykørsel er ligeledes tilladt.

Med venlig hilsen, greenkeepere, baneudvalg og bestyrelse.