BANELUKNING

(gælder 18 huls banen, stier og P-plads)

Først en lang periode med meget hård frost, så sne som efterfølges af slud og regn, hvorefter vi går ind i en periode med rigtige forårstemperaturer, der giver os alle lyst til at komme på banen igen, men vi må væbne os med tålmodighed da bane, stier og P-plads skal være helt frostfri inden der åbnes op for spil. Hvis ikke du kan vente må par 3 banen benyttes, men vis stort hensyn her også. Parkering ind mod plankeværket er en mulighed.

Indtil videre har vi sat en lukkedato på indtil fredag den 26.02.21, men vi vil dagligt følge situationen nøje, og så snart det er forsvarligt at åbne op, vil der blive givet besked på mail og fremgå af golfbox, samt på klubbens hjemmeside.

Vi venter alle med længsel mod foråret, da vi gerne skulle i gang inden alt for længe hvis vi skal have en chance for at banen kan være klar til sæsonstarten – men vejret er vi desværre ikke herrer over.

Mange golfvenlige hilsner

Sindal Golf Klub