Banen er lukket – hvorfor

Som alle sikkert har læst og set så har DGU sendt en anbefaling ud om at lukke de danske golfklubber pga. COVID-19.

I Sindal er vi selvfølgelig klar over at det er en træls situation og vi kunne som sådan godt have haft banen åben – også selvom COVID-19 raser – men problemet er ikke spillet på banen problemet kommer når vi evt. mødes på p-pladsen eller på terassen – vi skal alle i denne situation vise nødvendig hensyn og undgå smittespredning og derfor følger vi DGUs anbefalinger som kom på baggrund af statsministerens tale i går.

Vi håber vi kan nøjes med at have lukket indtil 31. marts – men som alle ved så udvikler situationen sig meget i disse timer og derfor kan vi på nuværende tidspunkt ikke garantere noget.

På dette link kan I læse mere om hvad DGU ligger til grund for beslutningen.

Vi ses på den anden side af COVID-19 – pas på jer selv derude