Bravo Tours turnering 2018

Lørdag den 2. Juni afholdt Sindal Golf Klub i samarbejde med Bravo Tours en greensome turnering som blev spillet i 3 rækker.

I alt var der mødt 88 spillere op til at dyste om de dejlige præmier og vejret viste sig fra sin allerbedste side – flere spillere ønskede at turneringsledelsen kunne have sørget for aircondition på banen på grund af de høje temperaturer ( men efter sidste års “sommer” skal man jo ikke klage”).

Bravo Tours turneringen blev spillet som en greensome turnering for hold og når der er 88 deltager, så giver det 44 hold – og de præsterede virkelig fine scores.

Allerede fra morgenstunden var temperaturen høj og som dagen gik nåede vi de små 27 grader – høj sol og næsten ingen vind – det var næsten – og kun næsten for varmt til at spille golf – men de 44 hold kæmpede sig igennem det varme vejr og præsterede virkelige flotte scores – ingen 1. Præmie gik til under 40 point – så det må siges at være godkendt.

De 44 hold var rundt på lige knap 4 timer og det kan vi i turneringsledelsen kun være tilfredse med en runde med 4-bolde i Sindal tager normalt 4,5 timer – så ros til  spillerne for det hurtige spil.

Da de 44 hold alle var kommet ind efter 4 timer i den bagende sol og scores var skrevet ind var det tid til præmieoverrækkelse – som i dagens og vejrets anledning blev foretaget på Sindal Golf Klubs hyggelige terrasse – og resultaterne blev som følger.

A-rækken:

1. Kristian og Lisbeth Kveiborg 41 point (laveste handicap)
  2. Henrik Buchhave og Poul Thaysen 41 point
  3. Jan Jakobsen / Brian Ejsing 39 point (laveste handicap)
  4. Jannik Kristiansen / Keld August Christensen 39 point

B-rækken:

1. Ellen og Kurt Pedersen 45 point
  2. Finn og Joan Eltved 41 point (laveste handicap)
  3. Anne-Marie og Erling Johansen 41 point
  4. Tommy Nielsen / Elis Kjærsgård 40 point (Laveste handicap

C-rækken

1. Grethe og Helge Rømer 40 point
  2. Kim og Henriette Kristoffersen 39 point
  3. Jonna og Jørgen Barkholt 38 point (laveste handicap)
  4. John Sjøberg og Ingen Jensen 38 point

Turneringsledelsen ønsker de mange vindere stort TILLYKKE.

I vores nærmest flaget konkurrence som altid er på alle 4 par-3 huller i Sindal Golf Klub blev der fundet følgende vindere:
Hul 2 : Helle Andersen med 113 cm

Hul 8 : Anders Molin med 218 cm.

Hul 11 : Jan Jakobsen med 61 cm

Hul 16 : Helle Andersen med 175 cm.

Også stort tillykke til vinderne af nærmest flaget og hvis Jan Jacobsen havde været lidt mere præcis, så havde der til dagens match været en hole-i-one på et hul hvor Jan tidligere har brilleret med dette eksklusive slag 🙂

Som altid sluttede vi af med et tre-foldigt hurra for Sindal Golf Klub og turneringens sponsor og afsluttede med det “verdenskendte” SGK.

Turneringsledelsen ser frem til den næste turnering som er Golfhæftet Trophy som finder sted den 30 juni  – dette er også en par match – men den overordnede vinder af denne dag får en super dag på Brohof i Sverige, som er en super golfbane, så husk at melde jer til – vi glæder os til at se jer og vi håber på, at vi bliver over 100 tilmeldte spillere på dagen….