Bryllup i Sindal Golf Klub

Lørdag den 23. juli blev en helt speciel dag for Sindal Golf Klub – men så sandelig også for Søren Lerche og Pernille Gregersen, da de denne dag havde valgt af give hinanden deres ja og blive ægtefolk.

Søren og Pernille mødtes i Sindal Golf Klub og blev kærester, så selvfølgelig skulle de også vies samme sted.

Pernille havde sørger for, at kjolen var parat til vielsen – hun havde gemt den i lynhytten mellem hul 12 og 18 – og brudebuket var der også sørget for – så intet var overladt til tilfældighederne og stor var overraskelsen for de mange venner, da der efter 18 hullers golf pludselig blev rullet en rød løber ud på 18. green – og Pernille kom kørende i golfbil med brudeslør og det hele – og Annette Jensen stod klar til at vie parret.

Der er aldrig blevet fældet så mange tårer på 18. green i Sindal Golf Klub som der blev denne lørdag.

Stort tillykke til Søren og Pernille.