Danmarksturnering i Sindal Golf Klub

I weekenden blev der atter spillet Danmarksturnering og alle vores 3 hold var i kamp på hjemmebane lørdag.

Vores 1. hold mødte Frederikshavn og desværre blev det til et nederlag på 8 – 4 – det ser desværre ud til at vi fra næste sæson spiller i 4. division.

Vores 2. hold mødte Hvide Klit og her vandt Sindal en sikker sejr på 9-3 – og det ser godt ud for 2. holdet muligheder for oprykning.

Vores 3. hold mødte Aabybro og her blev det desværre til et nederlag på 10 -2.

Søndag var alle hold på udebane – og vores 1. hold var en tur i Dronninglund – vi tabte desværre matchen 8-4 – men Casper Svendsen hev en sejr hjem på 3 – 1 og Otto Sort vandt 10 – 8 over Casper Bruun.

Vores 2. hold besøgte Læsø og her blev til en sejr på 7 -5 så nu skal vi “bare” slå Hjørring på hjemmebane i sidste kamp – så ser det godt ud.

Vores 3. hold var i Hals og her blev til en sikker sejr på 9,5 – 2,5 – så endelig fik 3. holdet lov at smage sejrens sødme.

Næste kampe i Danmarksturneringen er 21. august på hjemmebane – så kom ud og hep på holdene og hjælp vores 2. hold til sejr over Hjørring.