De frivillige medhjælpers dag i Sindal Golf Klub

Lørdag den 26. juni var der turnering for de mange frivillige i Sindal Golf Klub

Sindal Golf Klub har mere end 100 frivillige hjælpere som laver alt lige fra at hjælpe når der skal serveres mad for vores mange green fee gæster, male husene rundt omkring eller klippe fairways – og det sætter golfklubben meget stor pris på.

Derfor arrangeres der hvert år en stableford turnering for de mange frivillige – hvor der efter runden serveres mad og drikke til de mange deltagere.

I år var 45 der havde tilmeldt sig turneringen og de fik en hyggelig dag på golfbanen selv om vejret var lidt råt fra morgenstunden og der var lidt skyer på himlen – men vi undgik regn.

De mange frivillige hjælpere leverede gode scores til turneringen og efter runden blev der serveret mad fra Martin Kok.

Efter maden var der præmieoverrækkelse til de 4 bedste samt til nærmest hullet og i de to række der blev spillet.

Vindere i A-rækken

1. Ole David Jensen 42 point
  2. Lene Gudiksen 41 point
  3. Preben Kjeldsen 39 point (lavest handicap)
  4. Hans Henning Jakobsen 39 point

Vindere i B-rækken

1. Susanne Andersen 41 point
  2. Jørgen Barkholt 40 point
  3. Jonna Barkholt 39 point (Lavest handicap)
  4. Børge Jensen 39 point

Nærmest flaget:

A-rækken på hul 16: Poul Erik Gudiksen med 4,34 m.
B-rækken på hul 2: Jonna Barkholt med 88 cm.

Efter alt var overstået blev der som altid råbt et tre-foldigt hurra for Sindal Golf Klub og de frivillige hjælpere efterfulgt af det navnkundige SGK.

Sindal Golf Klub siger tak til alle vores frivillige hjælpere og er meget takniemmelige for at I står til rådighed for vores klub – det vi meget meget glade for.