Det Nordjyske Mediehus’ turnering i Sindal Golf Klub

Søndag den 12.sept. var der match i Sindal Golf Klub med stor deltagelse, idet det var tilmeldt 78 ivrige golfspillere. Dagens sponsor var DET NORDJYSKE MEDIEHUS, som ældre deltagere bl.a. kan huske som Sindal Avis og/eller Vendsyssel Tidende!!

Starten på matchen var 09.00. I den første time af matchen var det regnvejr, men så blev det tørvejr og godt sensommervejr med temperaturer omkring 20 grader. Men vejret er altid godt for en golfspiller – det kommer blot an på at have den rigtige påklædning.  Derfor var der tale om rigtig fine resultater i matchen.

Der var konkurrence om at være nærmest flaget på hullerne 2, 8, 11 og 16, ligesom der blev konkurreret om at opnå flest point i 4 lige store rækker.

Nærmest flaget blev vundet af

Hul 2 Susanne Andersen med 54 cm til flaget, hul 8 Peter Sønderskov med 217 cm til flaget, hul 11 Otto Nielsen med 615 cm til flaget og endelig hul 16 Alex Severinsen med 57 cm til flaget.

I pointkonkurrencen i de 4 rækker var der følgende vindere:

A-rækken:

Nr. 1 John Christensen med 40 point

Nr. 2 Jørgen Hove med 39 point

Nr. 3 Renè Pedersen med 38 point

B-rækken:

Nr. 1 Jesper Billund med 38 point

Nr. 2 Niels Ole Jensen med 37 point

Nr. 3 Dennis Rasmussen med 37 point (men højere handicap end Niels Ole)

C- rækken:

Nr. 1 Peter Bagge-Nielsen med 37 point

Nr. 2 Svend Mortensen med 35 point

Nr. 3 Preben Haugaard Mortensen med 35 point (men højere handicap end Svend)

D-rækken:

Nr.1 Balder Nielsen med 47 point!!!!!

Nr. 2 Henrik Buchhave med 38 point

Nr. 3 Agnete Jensen med 36 point

Det er værd at bemærke, at de nyudnævnte æresmedlemmer Agnete og Niels Ole Jensen begge var blandt præmietagerne.

Præmierne blev overrakt af Henrik Storch, som repræsenterede dagens sponsor DET NORDJYSKE MEDIEHUS, samt Torsten Christensen fra turneringsledelsen. Dagen blev afsluttet med en stor tak til sponsoren efterfulgt af et hurra for Sindal Golf Klub,