EC Møbler turnering

Sindal Golf Klub afholdt søndag den 27. oktober årets næstsidste match. Vejret viste sig ikke fra sin allerbedste side, det var nogle seriøse byger spillerne blev udsat for under runden, men alle fuldførte og kom ind til lune stjerneskud med godt humør.

De 52 deltagere var fordelt i 4 rækker, alt efter handicap, og turneringsledelsen takkede Erling Christensen Møbler, for de fine præmier, som butikken havde sponsoreret. Der var gavekort til de tre bedste i hver række.

Vinderne

Michael Gregersen vandt A-rækken med 36 point. 2. pladsen gik til Brian Brasholt, men da han ikke længere var tilstede gik præmien i stedet til Anders Nielsen, som også havde 29 point. 3 pladsen var også på 29 point og blev vundet af Jan Jacobsen.

1. pladsen i B-rækken gik til Lars Sørensen med 31 point. Tommy Jensen lavede 30 point og fik en 2. plads, mens 3. pladsen blev vundet af Ole Riskær Petersen også med 30 point

I C-rækken havde Freja Poulsen gået en rigtig flot runde med 39 point, hvilket selvfølgelig gav en 1. plads. Preben Mortensen lavede 31 point og fik en 2. plads. Jørgen Barkholt havde samme pointtal og fik så en 3. plads.

Aase Winter Markusen fik 1. pladsen i D-rækken med 28 point. Grethe Rømer havde ligeledes 28 point og fik derved en 2. plads, men 3. pladsen gik til Preben Larsen med 27 point.

Klubben havde stillet 2 flasker rødvin på højkant, til de spillere der kom nærmest flaget på de 4 par tre huller. Grethe Pedersen på hul 2 med 2,6 m. Leon Kristiansen på hul 8 med 9,32. Alex Severinsen på hul 11 med 4, 38m, og til sidst på hul 16, med kun 13 cm, Kirsten Christensen.

Som altid sluttede dagen med et trefoldigt leve for Sindal Golfklub og EC Møbler.