EC Møbler turnering

Sindal Golf Klub afviklede søndag den 14. oktober 2018 klubmatch med Erling Christensen Møbler A/S som sponsor. Matchen blev afviklet i rigtig flot sensommervejr og havde deltagelse af 68 af klubbens medlemmer, hvilket må siges at være et rigtigt pænt deltagerantal årstiden taget i betragtning.

Turneringen blev afviklet i 4 lige store rækker, med præmie til de tre bedste i hver række. A-rækken blev vundet af Brian Brasholt med 35 points, B-rækken af Ole Riskær Petersen med 37 points, C-rækken af Jesper Vinde med 39 points, og endelig D-rækken af Mogens Sørensen med 36 points. Turneringer i SGK indeholder altid præmier til nærmest hullet på alle par 3 huller, og det blev med følgende vindere: Hul 2 Karen-Marie Mortensen 4,99 m, Hul 8 Otto Sort 2,66 m, hul 11 Otto Nielsen 8,45 m, og endelig hul 16 Kent Budolfsen med 3,05 m.

Dagen afsluttedes med en tak til turneringens sponsor for meget flotte præmier, efterfulgt af et trefoldigt hurra og længe leve for Sindal Golf Klub, og med håbet om et gensyn til sæsonens sidste match, som er afslutningsmatchen lørdag den 03.11.2018.

Dagens vindere fra venstre: Mogens Sørensen, Ole Riskær Pedersen, Brian Brasholt og Jesper Vinde