EC Møblers turnering i Sindal Golf Klub

Lørdag den 8 oktober, blev der afviklet match på Sindal Golf Klubs skønne bane.
Præmierne til dagens match, var sponsoreret af EC Møbler i Hørmested.

63 friske spillere gik ud i øsende regnvejr kl 9, men heldigvis stoppede regnen i løbet af en lille times tid, og det holdt stort set tørvejr resten af matchen.

Der blev spillet i 4 rækker, og der var præmier til de 3 bedste i hver række. Dernæst var der vinpræmie, sponsoret af klubben, til de 4 spillere, som i et slag var kommet nærmest på flaget, på banens 4 par-3 huller

A rækken: 1. plads: Brian Brasholt med 37 point. 2. plads: Henning Olesen med 35 point. 3. plads: Martin M. Søndergaard med 33 point.

B rækken: 1. plads: Lars Rishøj med 37 point. 2. plads: Mogens E. Petersen med 35 point. 3. plads: Jack Moll Petersen med 35 point

C rækken: 1. plads: Hanne Rishøj med 35 point. 2. plads: Gitte Iversen med 33 point. 3. plads: Gitte Pedersen med 32 point

D rækken: 1. plads: Carsten Jensen med 41 point. 2. plads: Else Buchhave med 37 point. 3. plads: Ole L. Nielsen med 33 point.

Nærmest flaget: Hul 2, Brian Brasholt med 3,75m. Hul 8, Lars Rishøj med 2, 78 m. Hul 11, Preben Mejlholm med 3, 78 m. Hul 16, Jan Jakobsen.

På billedet ses de fleste af vinderne.

Dagens matchledere var Birgitte Bruun og Henrik Buchhave, som takkede EC Møbler for de fine præmier og afsluttede dagen med det traditionelle hurra råb for Sindal Golf Klub.