Elitegolf i SGK

Søndag spiller alle vores hold i Danmarksturneringen hjemmekamp på vores smukke bane – så kom ud og se noget godt golf.

Efter lørdagens matcher hvor vores 1. hold hos herrerne vinder i Hirtshals og vores 2. hold vinder i Frederikshavn er der lagt op til nogle drabelige matcher i Sindal – da begge hold har mulighed for oprykning.

Herreholdene

Vores 4. divisionshold møder Dronninglund – en direkte kamp om oprykning til 3. division.

Vores kval-hold møder Læsø – og denne kamp kan være meget vigtig i forhold til muligheden for kvalifikation til oprykningsspillet til 5. division.

Dameholdet

Vores damer i kval-rækken møder Dronninglund og desværre har vores damer udspillet deres chance – men vi håber på en sejr på hjemmebane.

Billeder fra dagens kamp i Hirthals

Kasper Hansen har taget lidt billeder fra kampen mod Hirtshals