Forholdsregler ved spil i Sindal Golfklub i forbindelse med COVID-19

Banen er åben. Der henstilles til, at spillere følger myndighedernes anbefalinger for begrænsning af smitte i Danmark.

Der er i forbindelse med indtjekning på Golfbox opstillet håndsprit og servietter til aftørring af skærm. Dette bedes anvendt af alle.

Vi rengør dagligt toiletter, og det henstilles at følge anbefalingerne for mindskelse af smittespredning ved brug af disse.

Klublokalet kan benyttes under hensyntagen til afstand mellem spillere, og at automater aftørres efter brug.

Alt dette for at beskytte særligt udsatte i vores land. Vi håber på forståelse, og at alle gør deres bedste for at beskytter hinanden.

På forhånd tak
Sindal Golfklub

Link til DGU’s anbefalinger til golfklubber i Danmark: https://www.danskgolfunion.dk/artikel/coronavirus-generel-information-til-de-danske-golfklubber