Forkortet Danmarksturnering

Lørdag blev den sidste runde af årets Danmarksturnering spillet – turneringen er ligesom alt andet ramt af Corona så det blev en forkortet udgave af turneringen.

Det betød, at vores 2 hold i turneringen skulle spille deres kampe på udebane og vores bane skulle stilles til rådighed til andre hold i puljen.

Vores 1. hold tabte de to første matcher og lå dermed sidst inden den sidste spillerunde og umiddelbart så det umuligt ud at overleve i 3. division – men i lørdagens kamp slog vores 1- hold til på det mest vigtige tidspunkt og vandt en 7-5 sejr over Sæby – og da Hjørring samtidigt tabte deres kamp mod Frederikshavn, som for øvrigt blev spillet i Sindal, med de samme cifre blev Hjørring sidst i puljen.

Vores 2. hold i kvalifikationsrækken havde igen i år en chance for at komme med i oprykningsspillet og med to sejre i turneringen lå de godt til – desværre spillede Frederikshavn uafgjort i deres match så de blev nummer 1 i puljen – men Sindal blev nr. 2- så igen i år en super sæson.

Stort tillykke til vores spillere.