Golfhæftet Trophy

Lørdag den 30. juni afholdte Sindal Golf Klub Golfhæftet Trophy på den velholdte bane i Sindal. Turneringen var en Greensome turnering for par og der var 33 par tilmeldt turneringen.

Golfhæftet Trophy er Nordens største og mest værdsatte golfturnering. I år arrangeres der hele 136 delturneringer i Danmark, Sverige, Norge og Spanien. Golfhæftet Trophy er en holdturnering og det vindende par i hver delturnering går videre til den store finale på Bro Hof Slott den 16. juli.

Sindal Golf Klub som i 2015 og 2017 er blev kåret som den bedste bane af Golfhæftets bruger er glade for at være vært for turneringen og vi havde sørget for en fantastisk vejr – solen skinnede fra en skyfri himmel og der var en lille brise – perfekt golfvejr og det kunne man også se på de scores der blev præsteret.

De 66 deltagere (33 par) slog ud kl. 9.30 efter en kort orientering kl. 9.00 og kl. ca. 13 var alle hold inde. Menuen var i dagens anledning kold kartoffelsalat, salat og grilstegte koteletter og pølser – noget som faldt i god jord hos de mange deltagere.

Efter at alle par var kommet ind og havde fået noget at spise var der uddeling af præmier – der var præmier til de 8 bedste par og der var mange delte placeringer – derudover var der også nærmest flaget på alle par-3 huller.

Vinderne blev:

1. Susanne og Villy Nielsen 44 point
  2. Lene og Poul Erik Gudiksen 41 point
  3. Hanne Svendsen og Anders Molin 40 point (laveste handicap)
  4. Mikael Gregersen og Gitte Pedersen 40 point
  5. Andreas Hansen og Keld Larsen 40 point
  6. Tommy Jensen og Jesper Vinde 40 point
  7. Kirsten Bach og Jacob Christensen 40 point
  8. Ulla og Leif Magersholt 39 point (laveste handicap)
De tre vindere af nærmest hullet – Ilse Thomsen, Kasper Lund Larsen og Andreas Hansen.

Nærmest flaget blev vundet af følgende:

Hul 2:            Kasper Lund Larsen            2,40 meter

Hul 8:            Anders Molin                      1,73 meter

Hul 11:          Ilse Thomsen                      2,08 meter

Hul 16:          Andreas Hansen                 2,34 meter

Anders Molin Nielsen var den af alle der kom tættest på pinden på par-3 hullet 8 og da han var tætteste af alle på alle par-3 hullerne vandt han et par footjoy sko. Anders var tæt på hole-in-one, men bolden endte 1,73 meter fra hullet.

Sindal Golf Klub og Golfhæftet Trophy siger tillykke til de mange vindere og vi glæder os til at se jer alle igen til Golfhæftet Trophy i 2019.

Dagen blev som altid i Sindal Golf Klub afsluttet med et tre-foldigt hurra for Golfhæftet Trophy og deres sponsorer og Sindal Golf Klub efterfulgte af det ”verdensberømte” SGK.

Villy og Susanne Nielsen skal en tur til Bro Hof ved Stockholm som vindere af Golfhæftet Trophy i Sindal.