Golfshoppens match i SGK!

Lørdag den 7. august blev der afviklet match i Sindal Golf Klub, og denne gang med Golfshoppen som sponsor. Der var tilmeldt 59 deltagere, hvilket er færre end de tidligere turneringer. Men en håndboldkamp i fjernsynet og et bryllup kom nok lidt i vejen.

Men deltagerne havde en fin dag, og corona restriktionerne gør det igen muligt at samles indendørs til en bid brød og præmieoverrækkelse efter matchen. Vejret var mildt og der faldt få regndråber undervejs. Det var nok på grund af det gode vejr og den velplejede bane, at der var fine scorer.

Golfshoppen havde skænket fine præmier til matchen, og der var præmier til 5 deltagere i hver af de 4 rækker, ligesom der var præmier til nærmest flaget på 2 huller.

Dagens vindere blev:

Nærmest hullet vandt Kasper Jensen på hul 2 med en afstand til hullet på 3,75 m og på hul 16 vandt Mogens Ellegaard med en afstand til hullet på 3,05 m.

Hvis der er pointlighed mellem spillerne i de efterfølgende grupper, er det spilleren med det laveste handicap der er vinder.

I gruppe A var vinderne:

3. Bente Nielsen 38 point
  4. Allan Dalmark Jensen 38 point
  5. Grethe Rømer 37 point

Som det kan ses, var der som nævnt meget fine scorer. Dagen kunne derfor afsluttes i god stemning med en tak til dagens sponsor GOLFSHOPPEN efterfulgt af et trefoldigt leve for Sindal Golf Klub.