Golfshoppens match i Sindal Golf Klub

På en solbeskinnet lørdag, den 20 august, mødtes 85 golfspillere til Golfshoppens Match i Sindal Golf Klub. Højt humør og god golf kom til at præge dagen.

Klubbens golfshop, som er drevet af Poul Erik Gudiksen, havde sponsoreret de fine præmier til dagens match. Der var præmie til de 6 bedste i hver af de fire rækker det blev spillet i. Dertil havde en spiller i hver række mulighed for at vinde en præmie, for at slå bolden nærmest på flaget i et slag, på bestemte par 3 huller.

Birgitte Bruun og Henrik Buchhave var dagens matchledere, og Henrik takkede Poul Erik for de fine præmier og opfordrede spillerne til at støtte vores fine butik. Dagen blev traditionen tro afsluttet med et tre gange leve for Sindal Golfklub og matchens sponsor Golfshoppen i Sindal Golf Klub.

Første præmien i A rækken blev vundet af Carina Lykke Eriksson med 37 point.

De øvrige vindere i A rækken blev Kenneth Jensen, Leif Magersholt, Otto Sort Jensen, Henrik Thomsen og Jan Jakobsen. Nærmest flaget i A rækken blev Otto Sort med 2,28m

Første præmien i B rækken blev vundet af Casper H. Nielsen med 36 point.

De øvrige vindere i B rækken blev Torsten G. Christensen, Kim L. Larsen, Michael Andersen, Ole David Jensen og Tommy Nielsen. Nærmest flaget i B rækken blev vundet af Jesper Kammer med 5,12m.

Første præmien i C rækken blev vundet af Jakob Thomsen med 40 point.

De øvrige vindere i C rækken var Grethe Rømer, Svend Mortensen, Gitte Pedersen, Per Falk og Annemarie Johansen. Der var ingen i C rækken der ramte green i første slag.

Første præmien i D rækken blev vundet af Helle Scheuer med 39 point.

De øvrige vindere i D rækken blev Helge Rømer, Anni Jensen, Poul Brøndum og Agnete Jensen. Nærmest flaget i D rækken blev vundet af Jan Ø. Nielsen med 1,46m.