Golfshoppens turnering

Søndag den 11. august afholdt Sindal Golfklub og Golfshoppen i SGK turnering – der var 66 tilmeldte til turneringen og vejret tegnede godt da de 66 deltagere slog ud på de første huller – tørvejr og lidt vind.

Desværre holdt vejret ikke tørt som DMI havde lovet så efter ca. 1,5 times spil væltede vandet ned over Sindal Golfklubs flotte bane – det er aldrig en fornøjelse at spille golf i regnvejr og slet ikke når himmel og hav næsten står i et.

Det lykkes dog at få matchen afviklet uden afbrydelse af torden og lyn – så efter godt 4,5 timers spil var alle i hus – dog våde, trætte og kolde – men heldigvis havde Golfshoppen sørget for fine præmier – så efter en fortjent øl/sodavand og lidt at spise var turneringsledelsen klar med præmieoverrækkelsen – Golfshoppen havde sørget for præmier til de 5 bedste i hver række samt nærmest hullet og længste drive.

Vinderne i de forskellige rækker blev:

A-rækken

3. Else Buchhave 25 point
  4. Simon Larsen 25 point
  5. Gunnar Buchhave 24 point

Selvom vejret var lidt i mod os var der stadig fine scores – men man kkunne godt se, at vejret have spille lidt ind.

Nærmest flaget

Hul 2: Ingen
Hul 8: Mogens Ellergård Pedersen – 2,43 m
Hul 11: Jeanne Petersen 8,40 m
Hul 16: Lone Fjeldgård 1,16 m

Længste drive

Hul 5 – damer: Helle Andersen
Hul 12 – herre: John Christensen

Efter endt præmieoverrækkelse og et stort tillykke til vinderne sluttede dagen af med en tre-foldigt leve for Sindal Golfklub og Golfshoppen samt det verdensberømte SGK.