klubmatch med Sparekassen Danmark

Sindal Golf Klub afviklede pinselørdag den 18. maj 2024 klubmatch med Sparekassen Danmark som sponsor. Selv om matchen blev afviklet pinselørdag havde 86 spillere tilmeldt sig turneringen, som blev afviklet i et fantastisk vejr, høj sol, helt vindstille og mere end 20 grader, hvilket nok også var medvirkende til rigtig mange flotte scorer.
Matchen blev afviklet i 4 lige store rækker, og der var præmier til de tre bedste i hver række. A-rækken vandt Lasse Petersen med 39 point, B-rækken blev vundet af Jesper Vinde med 41 point, C-rækken havde Keld Clausen, Vejle Golf Klub om vinder med 42 point, og endelig blev D-rækken vundet af Marianne Vinde med 40 point.
Ligeledes var der vinpræmier til de dygtigste/heldigste spillere som kom nærmest hullet på par 3 hullerne. Her blev hul 2 vundet af Anny Låge med 6,80 m hullet, hul 8 var det Jesper Kammer med 5,40, hul 11 var det Tina Skindbjerg med 3,01 og endelig på hul 16 kom Hanne Svendsen nærmest med 3,47 til hullet.
Dagen afsluttedes med en tak til turneringens sponsor for flotte præmier, efterfulgt at et trefoldigt hurra og længe leve for Sindal Golf Klub og Sparekassen Danmark, og med håbet om et lige så flot deltagerantal til næste match som efter planen afholdes søndag den 09. juni hvor Superland, Sindal er sponsor.

Greenen på hul 11 forlades i rask gang på vej mod hul 12.