Klubmesterskaber 2023 i Sindal Golf Klub

I weekenden blev der spillet klubmesterskaber i Sindal Golf Klub, hvor 74 spillere havde valgt at stille op i mesterskabet.

Lørdag så ud til at skulle blive en våd omgang golf, da vejrudsigterne lovede op til 27 mm. regn – men heldigvis da de første herrer slog ud kl. 8.00 var der tørvejr og det forblev sådan under hele lørdagens runder – tak for det.

I klubmesterskaberne er det slagspil uden loft – så der var nogle af spillerne der havde en hård runde – mens andre kom rundt med det golfbox kalder en exceptionel runde – Casper Svendsen gik lørdagens anden runde i 68 slag – 45 point.

Da lørdagens runder var færdigspillet og scores tastet ind var der i alle rækkerne en del der rakte ud efter klubmesterskabet – så det var spændende at se hvordan søndagens runde forløb.

Om søndagen var juniorernes tur til at slå ud først – og da de slog ud kl. 8 var det endnu en gang i tørvejr – og endnu en gang holdt det tørt – næsten hele vejen rundt – de sidste bolde i herre-rækken fik en lille smule regn til sidst.

Da alle var kommet ind og alle scores var indtastet var det tid til overrækkelse af pokal til klubmestrene og præmie til de 3 bedste i hver række.

Klubmestre blev:

Juniorer

1. Mathias Ovesen 239 slag
  2. Tobias Mango Søndergaard

Efter præmieoverækkelsen blev der som altid afsluttet med et hurra for Sindal Golf Klub og klubmestrene efterfulgt af SGK.

Stort tillykke til de nye klubmester 2023.