Klubmesterskaber i Sindal Golf Klub

I weekenden blev der spillet klubmesterskaber i Sindal Golf Klub og som altid blev til en spændende afslutning i herre-rækken. På tværs af alle rækker var der 56 spillere som deltog – hvilket i en klub som Sindal er mange.

Lørdagens runder blev spillet i fantastisk golfvejr – lettere overskyet og ingen vind – og scores var gode i alle rækker – herrerne slog ud kl. 8.30 da de jo skal spille 36 huller lørdag – og første runde bød på ny banerekord til Otto Sort, der gik banen i 67 slag – Otto havde i forvejen banerekorden, den satte han for en måned siden med 68 slag.

I år havde vi prøvet noget nyt og kun lave en dame-række uden cut – det var en succes – og gjorde at spillet flød bedre – og selvfølgelig kårede vi klubmestre i både Dame-rækken, Dame-Senior-rækken og Dame-Veteran-rækken.

Søndagens runder bød på godt spil i alle rækker. Junioreren gik ud kl. 8.30 – herefter fulgte Herrer-veteraner, Herre-Senior, Damer og Herrerne til sidst.

Som altid var der spænding til det sidste i Herre-rækken og da runden var færdig stod Otto Sort og Kim Kronborg lige – efter 54 huller havde de gået i par og der skulle omspil til – det foregik på hul 7,8,9 og efter 1. hul var det næsten afgjort – Otto fik en 7 og Kim en par – derfra cruisede Kim den hjem.

Efter alle var kommet ind – næsten i tørvejr – var der overrækkelse af præmier til de 3 bedste og pokaler til klubmestrene.

Efter præmieoverrækkelse blev der som altid råbt et tre-foldigt leve for de nye klubmestre og Sindal Golf Klub efterfulgt af SGK.

Klubmestre 2022 blev:
Herrer: