Klubmesterskaber i Sindal Golf Klub

I weekenden var der klubmesterskaber i Sindal Golf Klub – der blev spillet godt golf både lørdag og søndag – lørdag i høj solskinsvejr – søndag i tørvejr – dog overskyet – og begge dag blev der spillet i 7 rækker.

Lørdagen begyndte med herre-rækken som slog ud kl. 8.00 på deres 1. runde – herefter kom damerne, herre senior, dame senior, herre veteran, dame veteran og juniorne – herefter gik herrerne ud på deres 2. runde.

Der blev spillet noget godt golf, men vejret var også perfekt til golf lørdag – solen skinnede fra en skyfri himmel og der var næsten ingen vind.

Efter runderne blev der beregnet cuts – så man kunne se hvem der skulle deltage om søndagen – i Sindal Golf Klub går halvdelen videre til søndagens runder.

Billeder fra lørdagens runde

Søndagen bød ikke på så godt vejr som lørdagen – men det holdt dog tørt, dog kom der lige 5 minutters dryp i starten af matchen.

De første der gik ud søndag var vores juniorer, herefter dame senior, herre veteran, dame veteran, herre senior, damer og sluttende med herrerne – det blev nogen drabelige dyster, da der for nogens vedkommende var noget der skulle hentes i forhold til lørdagens runder – men igen blev der spillet noget godt golf.

Billeder fra søndagens runde

Da alle runder var færdigspillet var der præmieoverrækkelse til de 3 bedste i hver række og herefter blev de nye klubmestre hyldet – og dagen sluttede af med et trefoldigt leve for Sindal Golf Klub og de nye klubmestre efterfulgt af det berømte SGK.

Vinderne i alle rækker

Herrer

1. Otto Sort 227 slag
  2. Lasse Petersen 229 slag