Marathongolf i Sindal Golf Klub

Torsdag morgen den 23. juni kl. 02.30 slog Søren Ditlevsen og Michael Dalsgård ud på dette års marathongolf i Sindal Golf Klub – målet var at slå sidste års rekord på 123 huller golf på en ganske almindelig torsdag i klubben.

Det skal siges at de to marathongolfere spillede 18 huller til herredagen onsdag – så de var i form til rekordforsøget.

Begge spillere gik til opgaven med stor iver – desværre måtte Michael opgive efter 77 huller da han fik en skade i højre arm og derefter kun gik caddie for Søren.

Da Søren jo kun skulle spille selv fik han mere tid og derfor lykkedes det faktisk at slå rekorden fra sidste år – da Søren nåede imponerende 180 huller – hele 10 runder golf fra kl. var 02.30 til de sluttede kl. 22.00.

På 9 runde golf lavede Søren 38 point og på 10 runde nåede han 35 point og sluttede med par på hul nummer 180 – en imponerende præstation af Søren – og de to spillere nåede endda at overhale den samme 2-bold 2 gange først på banens hul 7 (søren hul nr. 133) og 28 huller senere overhalede Søren og Michael dem mellem hul 17 og 18.

Mon ikke Søren og Michael forsøger igen i 2023 – selvom det virker som en umulig opgave at nå mere en 180 huller.