Medhjælpermatch i Sindal Golf Klub

Lørdag den 17. august blev en særlig dag for Sindal Golf Klub, da klubben inviterede alle sine frivillige til en taknemmelighedsmatch. Formålet var at anerkende og takke de mange frivillige for deres uvurderlige indsats gennem året.

Dagen begyndte lidt før klokken 9, hvor de 45 tilmeldte deltagere blev budt velkommen med en skål i Dr. Nielsen. Stemningen var høj, og klokken 9.00 gik matchen officielt i gang.

Matchledelsen havde sørget for, at vejret var perfekt til golf, og det tørre vejr holdt hele dagen. De 45 spillere nød en fantastisk dag på klubbens smukke golfbane, og det gode vejr afspejlede sig også i de imponerende scores. Der blev spillet golf på højt niveau, og dagen blev en stor succes for alle involverede.

Vinderne i de to rækker blev:

A-rækken:

1. Niels Ole Jensen 41 point
  2. Leif Magersholt 39 point (laveste hcp)
  3. Kim Rehnberg 39 point
  4. Martin Mango Søndergaard 37 point
  5. Torsten Günther Christensen 36 point (laveste hcp)

B-rækken

1. Poul Brøndum 41 point
  2. Jørgen Barkholt 39 point
  3. Jonna Barkholt 35 point (laveste hcp)
  4. Mogens Barkholt 35 point (laveste hcp)
  5. Kenn Magersholt 35 point

Nærmest flaget

Hul 2: Søren Bjerg 3,74 meter
Hul 8: Carina Lykke Eriksson 2,28 meter
Hul 11: Tommy Jensen 4,55 meter
Hul 16: Kenn Magersholt 2,10 meter

Stort tillykke til vinderne i begge rækker og til dem der kom nærmest flaget.