Medhjælpermatch i Sindal Golf Klub

Søndag den 24. juni blev der afholdt medhjælpermatch på Sindal Golf Klubs pragtfulde bane i fantastisk vejr – en match som afholdes for at sige tak til alle de fantastiske frivillige vi har i Sindal Golf Klub – der var mødt 49 spillere op til matchen og Sindal Golf Klub siger tak til alle – både for at deltage i matchen men også for det store stykke arbejde der bliver lagt i klubben.

De mange spillere slog ud kl. 8.30 til en 18-hullers runde spillet som stableford og der blev virkelig spillet noget godt golf – og efter runden var der spisning og præmieoverrækkelse.

Vinderne i de 2 rækker blev:

A-rækken

1. Kirsten H. Christensen 44 point
  2. Erling Johansen 37 point
  3. Leif Magersholt 36 point (lavest handicap)
  4. Mogens Ellegård Petersen 36 point (lavest handicap)
  5. Preben H. Mortensen 36 point

B-rækken:

1. Kaj Ø. Jeppsen 43 point
  2. Aase Winther Markusen 41 point
  3. Annemarie Johansen 39 point
  4. John Borrisholt 38 point
  5. Gunnar Buchhave 37 point

Vinderne nærmest hullet blev:

Hul 2:            Kasper Sørensen                 5,65 meter

Hul 8:            Torsten G. Christensen       3,66 meter

Hul 11:          Annemarie Johansen          23,25 meter

Hul 16:          Lisbet Kveiborg                   8,65 meter

Sindal Golf Klub siger endnu en gang tak til de mange frivillige – de kan ikke takkes nok – uden dem var der ingen golfklub.

Dagen afsluttedes som altid med et tre-foldigt hurra for Sindal Golf Klub efterfulgt af SGK.