Medhjælperturnering i Sindal Golf Klub

I Sindal Golf Klub er vi meget taknemmelige for de mange frivillige som gør en kæmpe indsats for vores klub – så det kan se flot ud både på banen og i klubhuset samt de mange udvalg, hvor der ligger mange kræfter.

I den forbindelse afholder vi hvert år en turnering for de mange frivillige – og i år fandt den sted den 26. juni hvor 49 deltagere mødte op til en hyggelig dag med golf, hygge og god mad.

Dagen begyndte kl. 8.30 hvor formand Niels P. Konnerup bød velkommen til de mange frivillige og bød på en lille en til ganen.

Formanden lovede tørvejr og solskin på hele runden – det holdt så kun små 10 minutter så begyndte det at dryppe fra oven – det varede kun små 10 minutter så skinnede solen igen og der var tørvejr og varmt på hele runden – dog var der et par bolde der ikke nåede ind inden himlen ville dryppe lidt.

Det var en fantastisk dag alle hyggede sig og efter runden var der først forret og derefter hovedret og i pausen var der præmieoverrækkelse. Der blev spillet i 2 rækker og der var 5 præmier i begge rækker.

Vinderne blev:

A-Rækken

1. Hans Chr. Nielsen 39 point
  2. Lene Gudiksen 37 point
  3. Mogens E. Pedersen 36 point (bedre handicap)
  4. Villy Nielsen 36 point
  5. Carina Lykke Eriksson 35 point

B-Rækken

1. Jonna Barkholt 40 point (bedre handicap)
  2. Else Buchhave 40 point
  3. Helge Rømer 39 point
  4. Arne Kræmmergaard 38 point (bedre handicap)
  5. Henrik Buchhave 38 point

Der var nærmest hullet på alle par-3 huller

Hul 2: Grethe Rømer 1,98 meter
Hul 8: Ingen
Hul 11: Kent Budolfsen 3,06 meter
Hul16: Villy NIelsen 4,45 meter

Stort tillykke til alle vinderne.

Dagen sluttede som altid af med et 3-foldigt leve for Sindal Golfklub og de frivillige medhjælpere samt det berømte SGK.