Medlemsinformation

DGU har lavet en video, som vi videresender til jer så I også kan se hvor vigtigt det er at vi passer på banen i de få frostperioder, der har været denne vinter. Vi har kunnet spille sommergreens næsten hver eneste dag indtil nu, til stor glæde for mange af vore medlemmer, men også til glæde for vore naboklubbers medlemmer, som har benyttet banen meget, da deres egne baner har været lukket pga. den megen nedbør. Nedbøren sætter dog også sit præg på vores bane, der bliver slået rigtig mange tufs op, som følge af de våde fairways. Mange er lagt på plads, men der er også nogle som ikke er lagt på plads (har nok ikke kunne finde den) så hvis du ser en, må du gerne samle dem op, og lægge den i et af de mange huller hvor den mangler, husk at træde den godt til. – TAK.

Vi håber det milde vejr fortsætter, og satser på en tidlig sæsonstart hvorfor standerhejsningen er sat til lørdag den 04. april – men inden da, har vi en arbejdsdag hvor anlægget skal klargøres og det bliver lørdag den 21. marts (hvis vejret holder) – vi håber på at se rigtig mange af jer den dag.

Mange forårshilsner

Greenkeepere og baneudvalg  Sindal Golf Klub