Når det regner på….?

Lørdag den 27. sept. var der afslutning på sæsonens damedage i Sindal Golf Klub. Det blev som sædvanlig markeret med en match, spisning og præmieoverrækkelser. Og selvfølgeligt efterfølgende hyggeligt samvær med alle ”golfveninderne”.

Til spisningen blev der serveret helstegt pattegris med diverse tilbehør. Selv om maden var velsmagende, var der alligevel en stor portion tilbage, da alle havde fået stillet sulten. Denne portion blev omhyggeligt pakket ned og stillet på køl. Og som der efterhånden er tradition for, blev alle greenkeepere inviteret på rester mandag til frokost. ”Når det regner på damedagen, drypper det på greenkeeperne”. Det skal ses som en stor tak til greenkeeperne, for det store og gode arbejde, som de gør for at holde vor bane i fin stand.

Så Susanne, Anders, Tobias og Bjørn suppleret med Cecilie og Freja nød en velfortjent frokost med resterne fra damedagens spisning.

Det er forklaringen på, at de mange arbejdskøretøjer var parkeret foran klubhuset mandag ved frokosttid.