Nordjyske Bank match 21. april

Lørdag den 21. april blev årets anden match afviklet i Sindal Golf Klub. Efter et par dage med temperaturer oppe omkring 20 grader, blev det ”nordjysk forår” igen, idet temperaturen faldt til ca. det halve. Dertil var der en del blæst, så det lune tøj var fundet frem til dagen. Dagens scorer var for størstedelen lidt under det sædvanlige, men det kan også skyldes, at det er først på sæsonen. Rusten skal lige bankes ud af kroppen, inden resultaterne er helt i top. Men der var også gode scorer, og vinderne blev belønnet med præmier fra dagens præmiesponsor – NORDJYSKE BANK.

Præmierne blev overrakt af Ulla Magersholt fra Nordjyske Bank og præmietagerne i de enkelte rækker blev:

A-rækken: Nr. 1 Kim Kronborg 35 point, nr. 2 Torsten Christensen 33 point og nr. 3 Claus Jakobsen 32 point

B-rækken: Nr. 1 Lisbet Kveiborg 33 point, nr. 2 Keld A. Christensen 32 point og nr. 3 Lone Fjeldgaard 31 point

C-rækken: Nr. 1 Preben Haugaard Mortensen 35 point, nr. 2 Agnete Jensen 32 point og nr. 3 Kenn Magersholt 31 point

D-rækken: Nr. 1 Kurt Pedersen 40 point, nr. 2 Margit Jensen 34 point og nr. 3 Allan Lund Nielsen 30 point

Nærmest hullet

Der blev endvidere konkurreret om at komme nærmest hullet på banens 4 korteste huller – kaldet par 3 huller. Her vandt Helle Hove og Jannik Kristiansen. Jannik var ubeskeden nok til at vinde 2 huller. Det 4 hul var der ingen vindere på, og præmien blev derfor udtrukket blandt samtlige 71 deltagere. Her var Max Roug den heldige vinder.

Dagen blev afsluttet med, at matchleder Søren Bjerg takkede dagens sponsor Nordjyske Bank, ligesom der blev råbt det sædvanlige trefoldige leve for Sindal Golf Klub.