Nordjyske Mediers turnering i Sindal Golf Klub

Lørdag den 17. september skinnede solen fra en skyfri himmel, og vejret kunne ikke være bedre sådan en septemberdag. Det var meget heldigt, for Sindal Golf Klub afholdt en klubturnering, sponseret af Det Nordjyske Mediehus. 84 spillere var mødt op, og alle glædede sig til en dejlig dag på den smukke bane i den flotte natur, og der blev scoret lave runder. Efter 4½ time var alle tilbage ved klubhuset og kunne nyde frokosten på terrassen. Mens spillerne hyggede sig, blev resultatet gjort op.

Som sædvanligt var der præmie til de spillere, der kom nærmest flaget på de 4 par-3 huller, men det blev nødvendigt med 5 præmier, da to spillere var lige tæt på hullet på hul 16.

De 5 vindere var Kim Kronborg, John Christensen, Emil Olsen, Ole L. Nielsen og Anni Jensen.

Resultater i A-rækken blev:

1. plads Carina Erikson med 38 point
  2. plads Kim L. Larsen med 37 point
  3. plads Henrik Thomsen med 36 point

I B-rækken kom følgende spillere på podiet:

1. plads Jack Moll Petersen med 40 point
  2. plads Emil Olsen med 36 point
  3. plads Poul Erik Gudiksen, ligeledes med 36 point

Præmierne i C-rækken blev vundet af

1. plads Henrik Berg med 39 point
  2. plads Jonna Barkholt ligeledes med 39 point
  3. Kurt Pedersen, også med 39 point

I D-rækken blev resultatet

1. plads Jan Østergård Nielsen med 43 point
  2. plads Peter Sørensen også med 43 point
  3. plads Lars Helmer Buchhave med 42 point

Dagen sluttede med en tak til sponsoren og et leve for Sindal Golf Klub og et rungende SGK.