Nye klubmestre i Sindal Golf Klub

I weekenden den 25. – 26. august var der klubmesterskaber på Sindal Golf Klubs smukke bane. Dagen begyndte kl. 8.00, da de første herrer slog ud på deres første runde i strålende solskin. Desværre kom der et par kraftige byger ind over anlægget men ikke noget der kunne tage modet fra de 80 deltagere i mesterskaberne.

Der spilles i 7 rækker – Junior, Herrer, Damer, Dame Senior, Herre Senior, Dame Veteran og Herreveteran – så der var folk på banen fra kl. 8.00 – til kl. 18.30.

Der var et utroligt flot flow i spillet og der var ikke meget ventetid på banen til trods for at alle spillere slog ud fra 1. tee – stor ros til spillerne.

Søndag morgen begyndte også kl. 8.00 – her var det juniorerne der slog de første slag og så kom de ellers løbende indtil kl. 11.40, hvor førerbolden for herrer slog ud på deres runde.

Søndagens match blev spillet i et flot solskinsvejr – dog med lidt vind til at give lidt spænding.

De to dages match blev afviklet uden de store problemer – og lidt over kl. 16.00 var der præmieoverrækkelse på terrassen til de 3 bedste i alle rækkerne.

Dagens sluttede som altid af med et tre-foldigt hurra til vinderne efterfulgt af det verdenskendte SGK 🙂

Stort tillykke til de nye klubmestre.

Klubmestre 2018

Herrer: Kim Kronborg