Nyt fra SGK og DGU

Så er der igen reviderede anbefalinger fra DGU, der gælder indtil 10. maj. Der er ikke de store ændringer, men anbefalingen om, at man kun spiller med nogen fra ens egen husstand eller faste spillemakkere ophæves. Alle de øvrige restriktioner bestyrelsen har vedtaget, gælder stadig. Se hjemmesiden eller opslag i klubhuset og bestyrelsen indskærper, at alle overholder reglerne.
Det betyder, at det igen bliver muligt at afvikle Damedag og Herredag. Mandagssvingerne kan også starte op, men på helt samme betingelser med tilmelding og løbende start.
Vær opmærksom på de tilrettede regler for handicap regulering under covid 19, især reglen vedrørende bunkers, hvor der ikke findes river. Se hjemmesiden eller opslag.

Venlig hilsen og god spillelyst.

P.S. Nyt fra Herredag og Damedag:
Damedag begynder tirsdag den 28. og Herredag onsdag den 29. april. Tilmelding på Golfbox.
1 spiller pr. hold tager et scorekort i starterhuset og påfører alle med medlemsnr. (Ikke navn)
Nærmere info opslås i starterhuset.

Venlig hilsen
Bestyrelsen for Damedag og Herredag