Nyt klubhus ???

Nej – men det ser næsten sådan ud. Klubhuset har længe trængt til en udvendig ”make-up”. Det er jo udsat for vejr og vind, og det er nogle år siden, der sidst blev malet. Agnete, der er formand for klubhusudvalget, har samlet en lille flok frivillige, der har påtaget sig arbejdet med at male klubhuset.

Allan Lund Nielsen, der er faglig kompetent på malerarbejde, påtog sig at lede arbejdet. Og der er blevet slebet, smurt algefjerner på, smurt olie på, afrenset og slebet igen og endelig malet. Endvidere er der skiftet lidt lister og andet træværk, som var råddent. Så det er et stykke virkeligt godt og grundigt arbejde, der er lagt for dagen. Klubhuset står nu som næsten nyt med vinduer og døre der er hvide, og øvrigt træværk der er sort.

Samtidig med klubhuset fik det lille hus (ikke på prærien, men ved driving range), som proen benytter til udstyr, en tilsvarende omgang. Så nyd synet når du kommer forbi klubhus og driving range.

Det er samtidig bekræftet, at der altid er medlemmer som er villige til at påtage sig et stykke frivilligt arbejde for klubben. Uden medlemmernes frivillige indsats er det ikke muligt at have bane og øvrige faciliteter i så fin stand.